Gigant kosmetyczny, jakim jest koncern Nivea, wymaga odpowiedniej wizualnej reklamy i nieszablonowego podejścia do tematu prezentacji oferty. W przypadku tej realizacji postawiono na całkowicie nowy, świeży projekt infokiosku, który będzie zadziwiać, przyciągać i pięknie się prezentować.
Ożywczy niebieski kolor body, szeroka półka oraz wyróżniający się, ustawiony prawie pod pionowym kątem ekran to zdecydowane atuty realizacji. To świetny przykład i dowód na to, że niemożliwe nie istnieje.
Gigant kosmetyczny, jakim jest koncern Nivea, wymaga odpowiedniej wizualnej reklamy i nieszablonowego podejścia do tematu prezentacji oferty. W przypadku tej realizacji postawiono na całkowicie nowy, świeży projekt infokiosku, który będzie zadziwiać, przyciągać i pięknie się prezentować.
Ożywczy niebieski kolor body, szeroka półka oraz wyróżniający się, ustawiony prawie pod pionowym kątem ekran to zdecydowane atuty realizacji. To świetny przykład i dowód na to, że niemożliwe nie istnieje.